Solicitare de oferte – Achiziționarea de echipamente utilizate in activitate 25.09.2024

SOLICITARE DE OFERTE

 

Achizitorul: ASOCIAŢIA CLUJ IT

Adresa: str. Memorandumului nr. 28, Cluj-Napoca, jud. Cluj

Email: contact@dih4society.ro

Telefon: +40 742 243 433

CIF: RO 30866506

 

Invită operatorii economici interesați să depună oferte comerciale informative, neangajante, pentru proiectul cu titlul DIH4Society – Centrul de inovare digitală pentru o societate mai inteligentă, mai sigură și mai durabilă (ID MySMIS 322960 | Contract: POCIDIF/1147/2/1/Acțiunea 2.4 EDIH), în vederea planificării achiziției cu următoarele date:

Titlul proiectului: DIH4Society – Centrul de inovare digitala pentru o societate mai inteligenta, mai sigura si mai durabila
ID MySMIS: 322960
Linia de finanțare: PCIDIF/93/PCIDIF_P2/OP1 – 2.4 Digitalizarea IMM-urilor realizată prin Hub-uri de Inovare Digitală Europene din România (EDIH)
Denumirea contractului de achiziție: Servicii de marketing, social media și presă

 

Descrierea obiectului contractului: Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de marketing, social media și presă necesare pentru desfășurarea evenimentelor din cadrul proiectului DIH4Society – Digital Transformation Experience 2025, după cum urmează:

  • Transmisie video-audio prin intermediul Zoom și înregistrare cu 3 camere video, mixer video și 2 laptopuri regie;
  • Ministudio TV (2 camere video, lavaliere, kit lumini) pentru realizarea a 6 mini-interviuri (aprox. 3 minute/interviu, în limba engleză);
  • 3 seturi foto (1 set/zi de eveniment);
  • 2 aftermovie-uri: 1 pentru Hackathon și 1 general, cuprinzând cadre reprezentative din toate zilele de eveniment;
  • 2 comunicate de presă (redactare, publicare și distribuție în mass-media);
  • 2 emisiuni (ante și post-eveniment) realizate în platoul Via Cluj TV;
  • 1 reportaj video de autor;
  • Asigurarea a 2 moderatori: unul pentru ziua de 30 septembrie (limba engleză) și unul pentru ziua de 1 octombrie (limba română).
Cerințe minime de calificare – capacitate tehnică: Operatorii economici ofertanți trebuie să facă dovada deținerii resurselor tehnice necesare, respectiv:

  • minimum 3 camere video full HD disponibile pentru prestarea serviciilor;
  • echipamente specifice(1 mixer video, 2 laptopuri dedicate) pentru realizarea transmisiunilor și înregistrărilor solicitate.
  • 1 ministudio TV, compus din 2 camere video, 1 kit de lumini, 1 kit lavaliere
  • 1 cameră foto profesională, cu obiective interschimbabile

 

Cod(uri) CPV: 79342200-5 – Servicii de promovare,  92110000-5 – Servicii de producție de filme și videocassete,  92220000-9 – Servicii de televiziune, 92400000-5 – Servicii de agenții de presă

 

Tip contract: Servicii
Formalități care trebui îndeplinite de operatorii economici: Transmiterea unei oferte comerciale care să conțină:

·        prețul total ofertat, exprimat în lei, fără TVA și cu TVA;

·        defalcarea prețului pe principalele categorii de servicii solicitate;

 

Oferta va fi transmisă semnată și datată de reprezentantul legal al operatorului economic;

 

Operatorii economici trebuie să depună o declarație pe proprie răspundere că dețin în dotare echipamentele tehnice minime necesare prestării serviciilor, respectiv:

·        minimum 3 camere video full HD disponibile pentru prestarea serviciilor;

·        echipamente specifice(1 mixer video, 2 laptopuri dedicate) pentru realizarea transmisiunilor și înregistrărilor solicitate.

·        1 ministudio TV, compus din 2 camere video, 1 kit de lumini, 1 kit lavaliere

·        1 cameră foto profesională, cu obiective interschimbabile

Locul de trimitere a ofertelor: Prin email – contact@dih4society.ro până la termenul limita: 24.09.2024, ora 17:00
Modul de obținere a informațiilor suplimentare: Prin email – contact@dih4society.ro până la termenul limita: 24.09.2024, ora 17:00