SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: ASOCIAŢIA CLUJ IT
Adresa: str. Memorandumului nr. 28, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Email: contact@dih4society.ro
Telefon: +40 742 243 433
CIF: RO 30866506
Invită operatorii economici interesați să depună oferte comerciale informative, neangajante, pentru proiectul cu titlul DIH4Society – Centrul de inovare digitala pentru o societate mai inteligenta, mai sigura si mai durabila (ID MySMIS 2021: 322960 | Contract: POCIDIF/1147/2/1/ Acțiunea 2.4 EDIH), în vederea planificării achiziției cu următoarele date:
Titlul proiectului: | DIH4Society – Centrul de inovare digitala pentru o societate mai inteligenta, mai sigura si mai durabila |
ID MySMIS: | 322960 |
Linia de finanțare: | PCIDIF/93/PCIDIF_P2/OP1 – 2.4 Digitalizarea IMM-urilor realizată prin Hub-uri de Inovare Digitală Europene din România (EDIH) |
Denumirea contractului de achiziție: | Servicii de consultanta atragere finanțări |
Descrierea obiectului contractului:
|
Obiectiv:
Furnizarea unui program personalizat de mentorat și consultanță strategică pentru 4 IMM-uri, dintre care: · 2 în etapa de Start-Up (inițiere, validare piață, construcție produs și echipă, etc.) · 2 în etapa de Scale-Up (extindere piețe, consolidare procese și atragere capital, etc.) Programul vizează consolidarea capacității acestor companii de a atrage finanțare și de a implementa cu succes strategii de dezvoltare durabilă și scalabilă. Activități comune (Start-Up & Scale-Up): · Deep Dive Challenge: analiză detaliată a activității și strategiei actuale a companiei, prin sesiuni de lucru cu echipa de conducere. · Value Chain Assessment: identificarea poziționării în lanțul de distribuție, actorii cheie, avantajul competitiv și modelul economic. · Strategie IP & concurență: analiză brevete, proprietate intelectuală, Freedom to Operate. · Diagnostic piețe și oportunități: mapping strategic al pieței, concurență, parteneri, DRL vs TRL. · Strategie comercială și canale de distribuție: mixul de marketing (4P), identificare și negociere canale relevante. · Business Model Challenge: model de afaceri, estimare piață (TAM, SAM, SOM), validarea preț și strategie financiară. · Resurse umane & capabilități: audit competențe interne, plan de recrutare, structuri de motivare (stock options, KPI etc.). · Structurare dosar finanțare: plan de afaceri, bugetare, proiecții, valorizare pre/post money, pitch deck. · Contact Challenge: introducere către finanțatori (BA/VC), parteneri comerciali sau tehnologici. Activități specifice – Start-Up · Benchmark tehnologic & validare soluție („Renunță la soluția ta” Challenge). · Definirea primilor clienți și motivația de achiziție. · Plan de maturizare a produsului/serviciului pentru intrarea pe piață. · Evaluarea resurselor fondatorului și completarea echipei. · Argumente investiționale („Why Us?” Challenge): încredere, experiență, validări din piață. Activități specifice – Scale-Up · Extinderea canalelor de vânzare („Cum vând x100?”). · Plan de excelență operațională: optimizare resurse, producție, calitate, certificări. · Strategii de scalare rapidă („x100 Challenge”): creștere capacitate, rețele parteneriale, reacție operațională. Alte mențiuni: · Programul se va derula în baza unui acord de confidențialitate semnat între părți. · Activitățile vor fi personalizate în funcție de profilul fiecărei companii și vor include sesiuni de mentorat individuale și de grup. · Obiectivul final este pregătirea IMM-urilor pentru atragerea de investiții, scalare și internaționalizare. |
Cod(uri) CPV: | 66171000-9 – Servicii de consultanţă financiară |
Tip contract: | Furnizare servicii |
Formalități care trebui îndeplinite de operatorii economici: | Transmiterea unui formular de ofertă cu prețul pentru fiecare poziție și prețul total ofertat, în lei, cu și fără TVA |
Locul de trimitere a ofertelor: | Prin email – contact@dih4society.ro până la termenul limita: 08.06.2025, ora 17:00
sau La sediul achizitorului: str. Memorandumului nr. 28, Cluj-Napoca |
Modul de obținere a informațiilor suplimentare: | Prin email – contact@dih4society.ro până la termenul limita: 08.06.2025, ora 17:00
sau La sediul achizitorului: str. Memorandumului nr. 28, Cluj-Napoca |